26 Mayıs 2017

MEKTUP ARKADAŞLIĞI ETKİNLİK SONUÇLARI

Herkese Merhaba !

Eşleşmeyi biraz geç yaptım üzgünüm . Sınavlarım vardı ve sonradan annem internet yasağı koydu bu yüzden  yazamadım . Özür dilerim .


Umarım herkes eşleştiği kişiyi sever çünkü eşleşmeye katılanların yaşlarını bilmiyorum . Sadece herkesi farklı şehirlerden kişiyle eşleştirmek istedim . Buradan sonra artık mektup arkadaşınızla iletişime geçebilirsiniz . Aşağıda iletişim adresleri var.

 1. grup

  Emre bozkuş /emrelennon@gmail.com Tekirdağ
JD Sezer  /jdsezer.blogspot.com.tr  Isparta ( hemşerim olur kendisi )

2. grup
 her telden şef /serifed38@gmail.com Kayseri
Nermin Punar / nerminpunar@gmail.com Adana

3. grup 
Nursel eker /nurunaklindakiler@gmail.com Alanya ( Antalyaya gittimde alanya bize uzak gidmedim ama eminim orası ayrı güzeldir )
 Beyda ' nın kitaplığı / beydaninkitapligi@gmail.com

4. grup 
İrem armağan ( ben :)  /iremarmagan256@gmail.com  İstanbul
Fulya erdoğan / hatcepsut@gmail.com Antalya 

Umarım size çıkan kişiyle aranızdaki yaş ve diğer farklılıkları görmezden gelerek arkadaş olursunuz . Belki bu yazıyı sonradan gören olursa ve katılmak isterse bu yazının altına  adını , iletişim bilgilerini ve hangi şehirde oturduğunu yazması yeterli . Bir daha ki mektuplaşmayı okullar açılırken yapmayı planlıyorum . 
                                                                                                                        Sevgilerle Hayaller Adası ...

13 Mayıs 2017

4N1K KİTAP VE FİLM YORUMUM

Herkese Merhaba !
Bugün size ortalığı sallayan efsane bir kitaptan bahsedicem. Bu kitap bazı insanların ''Ergen Kitabı '' olarak adlandırdığı  4N1K .  Ergen kitabı demeleri hoşuma gitmiyor çünkü ülkemizdeki gençler için hiç mi genç filmi ve kitabı çıkarılmayacak acaba .Bu kitap komedi - romantik türünde eğlenceli bir gençlik romanıdır .


03 Mayıs 2017

BLOG PARTİSİ :)



Herkese merhaba !


Birkaç gündür giremedim bu yüzden Annesinin prensesi adlı  blogger arkdaşımın etkinlik sonucunu göremedim .  Dün paylaşmış sanırım .


 İlk olarak Danışman Hocam ' ın sorusunu cevaplıyım .

'' Neden blog yazmak , sebebi neydi ki ? '' Bu soruya bayıldım yani . Benim için çok anlamlı . Çevremde birkaç kişide bana bunu söylüyor ve bende şu şekilde açıklıyorum :
 Kola kutusunu sallayıp açtığınızda patlayıp her yere saçıldığını bilirsiniz . İşte bende bu blogu kurmadan önce böyle hissediyordum .İçimde köpüren ve söylemek istediğim bir sürü şey var ama bunları yüksek sesle söyleyecek özgüvenden yoksunum ne yazık ki .

TARİHİ HOŞÇA KAL LOKANTASI - ŞERMİN YAŞAR KİTAP YORUMU

KÜNYE : Adı : Tarihi Hoşça Kal Lokantası Yazarın adı : Şermin Yaşar  Yayınevi : Doğan Kitap Sayfa sayısı : 176 Türü : Öykü A...