24 Nisan 2017










 24 Nisan

MERHABA  HERKESE


Bir blog açmaya karar verdim . Bu blogu . Neden diye sorabilirsiniz . Evet bu çok doğal . İçimde söylemek istediğim o kadar çok şey var ama ben yüksek sesle söyleyecek özgüvenden yoksunum .  İstediklerimi istediğim zaman söyleyebilmek için artık buradan yazacağım . Umarım diğer blogger kullanıcıları beni aralarına almaktan mutluluk duyar . Çünkü daha yeniyim ve hiç arkadaşım yok  .   Bana  bu konuda yardımcı olursanız sevinirim .
Sanırım bu kadar yeter . Okuduğunuz için teşekkürler . Lütfen ne düşündüğünüzü aşağıdaki yorum kısmında paylaşın .
Hoşçakalın .

9 yorum:

  1. Sevgili İrem,gün be gün Blog yazılarını yazarsan ve takip ettiğin kişilerin bloglarını gözlemlersen çok rahat şekillendirebilirsin blogunu. İçinde neleri isteyip neleri istemediğine karar ver yeter. düzenli ve düzgün bir dille yaz. Okuduğun ve beğendiğin blog yazılarına saygı çerçevesinde yorumlar yazarsan sana dönerler mutlaka. Şimdilik bu kadar. Hayırlı olsun yeni blogun ^.^

    YanıtlaSil
  2. İremcim meraba :) öncelikle etkinligime katıldığın icin cok tesekkür ederim.Sen bana mail at yardimci olurum her konuda.Mail adresim ozlemhamdiakgun@gmail.com 💕

    YanıtlaSil
  3. heeey hoşgeldin aramızaaa. fulyada gördüm seniii bizim ciciş annesinin prensesi de gelmiş zaten. ben de seni tanıtcam tamam en kısa zamanda. sen de birkaç blog seç kendine oku yorum yap görürler seni. bunun dışında facebook kullanıyorsan da söyle bak orda da birlikteyiz gruplarımız var orda da yazılarının linklerini koyarsın daha çok kişi görebilir. şimdiden keyifli blog günleri dilerim. görüşürüz kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tatlı ve samimisin bu önerilerini unutmmaycağım

      Sil
  4. izleyiciler gadgetı eklesene panelden yerleşimden. ben üye olmadan okuyom blogları ama üye olanlar da olcak ki bloguna :)

    YanıtlaSil
  5. bak saat ayarlarından girip istanbul gmt 2 yap bir dee :)

    YanıtlaSil

UZUN BİR ARADAN SONRA VEDA...

Merhabaaaa uzun bir süredir yoktum bilgisayarım bozuldu falan bir sürü aksilikler oldu gelemedim ama artık döndüm ama bu sefer bura...